Tytuł: ŻEGLUGA ŚRÓDLĄDOWA :: Nowoczesne niewolnictwo

Dodane przez grzegorz dnia 07.02.2009
#8

A połowa ogłoszeń w gazetach to się właśnie ogłasza Gyron Crew. Mnóstwo jest ich ogłoszeń. Marynarzy i młodszych marynarzy. Do tego Tos i Oceanwide z Poznania. Razem- przypuszczam z 80% wszystkich ogłoszeń. Niestety ostatnio zwróciłem uwagę na fakt, że na www.vaart.nl po raz pierwszy pojawiło się więcej chętnych do pracy niż oferujących pracę. I zastanawiam się czy to nie jest pierwsza oznaka kryzysu? Z jednej strony Skipper pisze, że u niego w firmie jest planowany wzrost przewozów na ten rok, a z drugiej strony słyszę,że stocznie kończą statki z zeszłego roku i generalnie dalej mogą mieć lipę.
A co do tego, co napisał freelancer o traktowaniu załogi na statku to moja opinia jest taka-90% kapitanów-właścicieli, badz dzierżawców to idioci, którzy dostają palpitacji serca na hasło pauza albo fajrant bo skoro oni muszą płynąć to ty też musisz zapierdalać,i z takich jednostek trzeba uciekać. Ale są też normalni, niestety w mniejszości. Słyszałem od kolegi o chłopie,który w ciągu roku wymienił z agencji 80!!!!!!!!!! marynarzy( rok na 52 tygodnie)ShockShockShock Nieźle,co! Czy jest to prawda? nie wiem, ale wcale bym się nie zdziwił.